Di Usia 42 Tahun, Siti Nurhaliza Melahirkan Anak Ke-2

JagatBisnis.com – Berita senang tiba dari biduan menawan asal Malaysia, Siti Nurhaliza. Di umurnya yang telah tiba kepala 4, beliau terkini saja melahirkan anak kedua berjenis kemaluan pria dari suaminya, Datuk Khalid Mohammed Jiwa.

Berita senang itu juga diunggah lewat Instagram pribadinya, yang mana anak kedua Siti itu lahir di bulan yang penuh bantuan ialah bersamaan dengan 7 Ramadhan, 19 April 2021.

“ Isnin, 19 April 2021 berbarengan 7 Ramadan 1442H, Dato’ Sri Siti Nurhaliza aman melahirkan bocah pria di suatu pusat perubatan di Selangor, pada jam 6. 21 pagi,” catat penjelasan dalam unggahan Instagram individu perempuan 42 tahun itu, diambil Senin, 19 April 2021.

Sampai saat ini belum dikenal julukan komplit si bocah yang terkini lahir itu. Walaupun perjuangannya sedemikian itu jauh, tetapi Siti sukses berjumpa si buah batin dalam situasi segar serta aman.

Siti pula menarangkan kalau anak keduanya sudah lahir dengan berat 3, 84 kg serta kelahiran keduanya ini dicoba dengan pembedahan caesar.

“ Bocah seberat 3. 84 kg itu dilahirkan menerusi kaedah operasi. Siti serta pula bocah terletak dalam kondisi bagus serta sihat.” terangnya

Si suami, Dato Sri Khalid Mohamad Jiwa juga berlega hati atas kelahiran anak kedua mereka. Walaupun tadinya mereka sempat hadapi kekalahan dalam cara bocah botol, tetapi saat ini kesimpulannya anak kedua mereka sudah lahir dengan segar serta pula aman.

“ Suami dia, Dato’ Sri Khalid Mohamad Jiwa melahirkan rasa terima kasih kerana isteri terkasih sudah aman melahirkan bocah kedua mereka. Apa yang berarti untuk Khalid merupakan bunda serta anak terletak dalam kondisi sihat, normal serta cara melahirkan sudah berjalan mudah,” tambahnya.

Tidak tertinggal, pendamping itu ikut melafalkan dapat kasih pada regu kedokteran yang menolong cara kelahiran Siti sampai mudah. Pendamping suami istri ini juga berambisi yang terbaik buat bocah yang lahir bersamaan dengan Ramadhan ini serta amat membuat banyak keberkahan.

“ Kelahiran anak kedua pada bulan Ramadan penuh keberkatan ini diharapkan hendak mengurniakan limpahan keuntungan dan belas kasihan Allah s. w. t.” tutup Siti Nurhaliza.(ser)

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

Back to top button